Skip to content
< Tillbaka

Möt dina kunder på deras egna villkor

Visste du att SAP Commerce Cloud erbjuder en kontextdriven service som ger dig möjligheten att ge dina kunder en individuellt anpassad onlineupplevelse? 

Den smarta kontextdrivna servicen bygger på maskininlärning och realtidsinsikter om dina kunder och maximerar konverteringar med beteendestyrda rekommendationer samt personliga erbjudanden. Du kan få realtidsinsikter som hjälper dig att förstå vad varje kund vill, behöver och föredrar på sin kundresa och du kan bygga en tilltalande, relevant storefront med personligt innehåll, sök och intelligent marknadsföring. 

Här på Langia har vi omfattande erfarenhet av att bygga en personlig upplevelse för våra kunder med hjälp av SAP Commerce. I ett av våra B2B-projekt arbetade vi med ett jobbrollsbaserat tillvägagångssätt där vi anpassade innehållet baserat på olika funktioner som inköpare, ingenjör, konsult eller beslutsfattare. Konceptet är överförbart även på även på B2C och konsumentorienterade målgrupper.

Kontakta oss för mer information om personalisering med SAP Commerce!

Läs Vidare

Förbättra din kundupplevelse med Headless E-Handel
april 13, 2022
Saknar du möjligheten att erbjuda dina kunder en bekväm, intuitiv och meningsfull köpupplevelse...
Vikten av personliga kundupplevelser
november 8, 2021
Dagens kunder nöjer sig inte med något annat än det bästa, utan de förväntar sig en högklassig...
De tre bästa sätten att få kontakt med kunder 2023
januari 24, 2023
Konsumenter förväntar sig idag mer än bara en produkt eller tjänst – de förväntar sig också en...